Marvel’s Guardians of the Galaxy op next-gen consoles voegt ook ray tracing-ondersteuning toe

Square Enix Publishing and Development Studio Eidos Montreal rapporteerde over de release van een nieuwe patch voor de consoleversies van hun actie-avonturenspel Marvel’s Guardians of the Galaxy.

Het belangrijkste kenmerk van de uitgebrachte update was de eerder beloofde toevoeging van ondersteuning voor ray tracing in de versies van Marvel’s Guardians of the Galaxy voor PlayStation 5 en Xbox Series X.

Op Xbox Series S met een patch was er een optie om de beperking van de framesnelheid te verwijderen – in deze modus zal de game 30 tot 60 frames / s produceren (aanbevolen voor eigenaren van schermen met ondersteuning voor variabele verversingssnelheid).

Bovendien voegt de patch aan Marvel’s Guardians of the Galaxy de functie van terugdraaien toe aan het begin van het hoofdstuk (stapsgewijze instructie) voor degenen die door een bug worden geconfronteerd met een onoverkomelijke situatie.

Ten slotte verbeterde de update de prestaties op de basis PlayStation 4, verbeterde de spelstabiliteit op alle platforms en loste een aantal bugs op. De volledige changelog is beschikbaar op het Reddit-forum…

We implementeren vandaag een nieuwe patch op PlayStation en Xbox. Samen met oplossingen voor verschillende problemen, brengt het:
☀️ Ray Tracing-modus voor PS5 en Series X
🔓 Onbeperkte framerate-optie voor Series S
🚀 Verbeterde prestaties voor basis PS4

Lees verder voor alle details 👇https://t.co/RYi0qPf5MN

– Marvel’s Guardians of the Galaxy (@GOTGTheGame) 17 november 2021

Zoals eerder vermeld, is de update tot nu toe alleen op consoles uitgebracht en zal voorlopig op 19 november op pc worden uitgebracht. De pc-versie ondersteunt ray tracing sinds de release.

Marvel’s Guardians of the Galaxy debuteerde op 26 oktober. De game biedt in de rol van Star-Lord (ook bekend als Peter Quill) en zijn kameraden om het universum te redden: onverwachte plotwendingen en ruimteschurken zijn inbegrepen.

0 Shares:
You May Also Like