‘Halo Infinite’-ontwikkelaar zegt dat multiplayer-progressieprobleem ‘bovenaan de lijst’ staat

Het hoofd van de ontwerpafdeling heeft commentaar geleverd op de kritiek op de voortgang van de game voor meerdere spelers en zegt dat het “bovenaan de lijst” staat.

Na de lancering van de free-to-play multiplayer op 15 november, hebben spelers gemeld dat het voortgangssysteem van de game, evenals de battle pass, te traag is.

343 Industries heeft sindsdien een update uitgebracht waarmee spelers meer XP kunnen verdienen tijdens wedstrijden. Fans hebben er echter nog steeds problemen mee.

Now’s hoofd van ontwerp, Jerry Hook, heeft op Twitter gezegd dat het probleem een ​​topprioriteit is voor het ontwikkelingsteam (zoals opgemerkt door ).

De communitydirecteur van de game, Brian Jarrad, deelde op 24 november een update waarin hij zei dat de “veranderingen tijd zullen vergen en dat onze prioriteit deze week is om het team een ​​welverdiende vakantie te geven na een lang laatste stuk.”

Jerry Hook volgde op 28 november zijn eigen account op en tweette dat progressieaanpassing de belangrijkste focus zal zijn wanneer ze terugkeren van pauze.

“Ja, ik speel nog steeds en voel de pijn van iedereen bij progressie”, zei Hook. “Volgende week zijn we er weer en dit staat bovenaan mijn lijst met het team.”

Joseph Staten, hoofd creatief bij 343 Industries, heeft onlangs bevestigd dat multiplayer in de loop van de tijd nog meer wapens zal krijgen. Er zal echter ook per seizoen nieuwe content aankomen, wat betekent dat spelers waarschijnlijk pas op zijn vroegst in mei 2022 nieuwe wapens in de game zullen zien. Dit betekent dat seizoen één is verlengd van drie naar zes maanden.

is officieel goud geworden en wordt op 8 december gelanceerd voor Xbox Series X|S, Xbox One en pc.

Ander nieuws: er lijkt een nieuw multiplayer-evenement voor te zijn gelekt.

0 Shares:
You May Also Like